Francuscy kontrahenci są zainteresowani ofertą akcesoriów samochodowych produkowanych przez naszą firmę.  

Francja wydaje się być bardzo perspektywicznym kierunkiem zagranicznej ekspansji alu-frost. Z kwietniowego seminarium biznesowego w Paryżu przywozimy same dobre wieści. Tamtejsi kontrahenci są zainteresowani naszą ofertą akcesoriów samochodowych. Zamierzamy więc silniej zaakcentować naszą obecność na francuskim rynku.

Francja to słuszny kierunek

Do Paryża pojechaliśmy w ramach wizyty zorganizowanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego. 6 kwietnia zaprezentowaliśmy się wraz z siedmioma innymi przedsiębiorcami z regionu (przedstawicielami branży metalowej i FMCG) w centrum biznesowym Pullman Paris La Défense.

Podlasie to region, który od dawna ma dobre kontakty z francuskimi przedsiębiorcami. Dlatego Francja jest trzecim – po Niemczach i Litwie – rynkiem zbytu dla podlaskich firm. Wśród nich liczą się zwłaszcza te z „naszego podwórka”, czyli np. producenci maszyn rolniczych i jachtów, dla których wycinamy stalowe elementy.

Komplementowane akcesoria samochodowe alu-frost

Niezależnie od nich, alu-frost ma we Francji sprawdzonych dystrybutorów własnych wyrobów. Bezpośrednio do kraju na Loarą sprzedajemy głównie akcesoria samochodowe – nakładki na zderzak, progi samochodowe i podstopnice. Wizyta była okazją, by się z naszymi francuskimi partnerami spotkać „w realu” i w cztery oczy pozmawiać o planach i dalszej współpracy. Nie zdradzamy szczegółowych ustaleń, bo tego się w biznesie nie robi 😊, ale jesteśmy pełni optymizmu.

Akcesoria samochodowe, wywarzane przez alu-frost cieszą się we Francji renomą. Uważane są za funkcjonalne, bardzo solidne i eleganckie. Uznanie wzbudza też staranność wykonania, dokładne dopasowanie poszczególnych elementów do konkretnego modelu. Usłyszeliśmy więc wiele komplementów, które utwierdziły nas w tym, że to co robimy, robimy dobrze. I to jest najlepszy prognostyk dotyczący dalszej współpracy. Zapowiada się więc ożywienie na linii Sowlany-Paryż 😊

Promocja województwa podlaskiego

Seminarium we Francji obywało się od 4 do 8 kwietnia 2022 roku w ramach projektu Promocja Gospodarcza Województwa Podlaskiego pn. „Podlaskie – naturalna droga rozwoju”, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Oś priorytetowa I Wzmocnienie potencjału i konkurencyjności gospodarki regionu, Działania 1.4. Promocja przedsiębiorczości oraz podniesienie atrakcyjności inwestycyjnej województwa, Podziałanie 1.4.1. Promocja przedsiębiorczości oraz podniesienie atrakcyjności inwestycyjnej województwa.